Космічний телескоп Джеймса Вебба щойно виявив свій перший сигнал

NASA / Futurism
NASA каже, що коли космічний телескоп Джеймса Вебба почав процес вирівнювання, команда побачила перші фотони зоряного світла.

Перше світло

Цього тижня НАСА опублікувало захоплюючу новину про те, що коли космічний телескоп Джеймса Вебба почав тримісячний процес вирівнювання, команда Вебба побачила перші фотони зоряного світла, що пройшли через весь телескоп, виявлені камерою ближнього інфрачервоного випромінювання (NIRCam).

Спочатку фотографії Вебба будуть розфокусовані, але згодом вчені налаштують телескоп. НАСА повідомляє, що група інженерів та вчених з Ball Aerospace, Наукового інституту космічного телескопа та Центру космічних польотів імені Годдарда НАСА репетирує вирівнювання та готова до роботи.

«Знімки, зроблені Веббом у цей період, не будуть «красивими» зображеннями, як нові види Всесвіту, які Вебб представить пізніше цього літа», — йдеться у повідомленні НАСА. «Вони є строго для підготовки телескопа до науки».

З часом

Подорож Вебба до фотографування невідомих частин Всесвіту не сильно відрізнятиметься від шляху його попередника, космічного телескопа Хаббла. За даними НАСА, "Хаббл" був задуманий наприкінці 1960-х і запущений у квітні 1990 року. До травня ми мали перше зображення, показане нижче. Попри те, що воно було приблизно на 50% чіткіше, ніж зображення тих самих зірок, отримане за допомогою наземного телескопа, воно все одно було не дуже добрим.

Кредити: Зліва: Е. Перссон (Обсерваторія Лас-Кампанас, Чилі)/Обсерваторії Інституту Карнегі у Вашингтоні, справа: НАСА, ЕКА та STScI.

З часом зображення Хаббла стали кращими, і в березні 1991 року були опубліковані перші спостереження Юпітера, у тому числі ця повнокольорова фотографія, зроблена його ширококутною/планетарною камерою.

До 1995 року телескоп "Хаббл" зняв знамениті газові стовпи туманності Орла, і перехід до прекрасних знімків далекого космосу йшов повним ходом. Зображення стали більш чіткими, захоплюючими та нав'язливо красивими.

Кредити: NASA, ESA, STScI, J. Hester and P. Scowen (Університет штату Арізона)

Дізнавшись про перше виявлення фотонів Уеббом, ви знову відчуєте себе в 1990 році. Земля ось-ось разом вирушить у нову подорож відкриттів, і згодом ми станемо свідками дедалі красивіших зображень Вебба. Приємно думати, що через десять років ми зможемо сказати, що бачили вихідні зернисті зображення, які Вебб надіслав назад, а також дивовижні нові функції, які він виявить.

Джерела: НАСА